fredag 9 januari 2009

Var ska den få plats...

Ja då va det fredag...fyy vad det är trist att bara vara hemma..T jobbar o jag har varit sjuk o barna är sjuka...man vet inte vad man ska göra till slut...man går här o plockar o plockar dricker kaffe sitter vid datorn o spelar Kalaha...Men igår fick jag ett litet problem...jag är ju sån där som bara vill ha men det är ju inte säkert jag behöver alla gånger....Hade köpt en stor fin spegel från Sia o ett sidebord från Pb Home som jag hämtade hem igår....jaha säger T tror du vi bor i ett slott eller....var fan ska det få plats???....Det får en på dåligt humör direkt....karlar....aja han fick konka runt på allt här en vända...två...o jag vet fortfarande inte var jag ska ha det....Han åkte till jobbet o här står jag nu o ska försöka få ordning med hjälp av barna.....men nånstans ska jag ändå klämma in det....dags att börja...Kram..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt....du hittar säkert en plats... Ha en bra dag /AJ

Anonym sa...

HAHAHAHAHA...=) ja brorsan har ju rätt. var ska du få plats med den?=) men den var riktigt fin. du får väl ta bort något annat för att få plats=)hur är det med er nu då? var på marieberg i tisdags o då sa a att du var sjuk. ikväll är det let´s dance=) det får du inte missa. kram på dig svägerskan!

Sjabbig men chic sa...

Lägg dem i T:s säng vet jag! Även om han kanske är snygg så kan han ju omöjligt vara lika dekorativ. Jag tycker att det var underbart och skulle vilja ha precis lika. Någonstans kan du nog knöka in dem!

Kram Lisa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

hihihi..hittar du ingen plats kan du skicka det till mig...hihihhi..Spegeln är ju bara wow.En sån ram vill jag ha runt platttvn när den kommer in i huset här.


Kramizz Nilla

Home No.1 sa...

Hej Sussie!
Tack för titten , nu ska jag kika runt lite innanför ditt vita staket=)Har äntligen slagit mig ner i soffan.....
Kram Annica.