fredag 16 januari 2009

Formex..

Idag har man varit ledig...skönt...va på lite hemliga ärenden i stan så nu håller man tummarna....:)..Åkte förbi jobbet en sväng fika med Agneta o Sandra o så handla på Willys...Fick lite fin fint på jobbet idag också som vi packade upp...Hämta barna på dagis o sen va det dags att stå i Bandy hallen ett par timmar...kul en fredagkväll men vad gör man inte....Nyss hemkommen o kollar Lets Dance o skriver ut biljetter till Formex...Nej nu ska jag titta på dom när dom dansar så kul o så duktiga är dom...Är lite danssugen själv också ..:)..Ingen dans i sikte på ett tag men men det får gå det också....Imorgon bitti bär det av till Stockholm o Formex mässan ska bli så kul o lite spännande också ...:) Kram Kram...

4 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Du har lärt mig komma in i bloggvärlden..... Tack. Jag ger dig en utmärkelse...Kram o lycka till i morgon...

Liten Bod sa...

Tack för titten hos mig! Alltid lika kul med nya blogg-bekantskaper! Så avundsjuk jag blir på er alla som får gå på Formex. Måste lägga ner lite energi i den frågan, så att jag kan sno åt mig en biljett nästa gång :) Kram, Tina

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att du får det bra på mässan:)
Kram Lallis

Mitt hem är min borg sa...

Hej!!

Va kul att du hittade mig.. =)
Jätte fin blogg du har..

Kul att få åka till formex.. Ja skulle oxå vilja gå runt där..

Vilken underbar dikt du hade för något inlägg sedan.. Jag blev alldeles tårögd..

Ha en fortsatt trevlig helg..
Kram Linda