onsdag 14 januari 2009

Man skulle haft 38 or...

Onsdagkväll..Idag har man jobbat sen kl 2....Barna är friska o ska till skola o dagis imorgon...skönt så man kommer in i rutinerna igen...När jag gick till jobbet såg jag att wedins hade halva priset på halva priset o dom började med det just då....ibland har man tur...:)Hittade ett par till skor till Rasmus..o så hitta jag ett par så fina vita tennisskor som hade kostat 900 kr o nu kosta dom 200 kr...jösses så billigt men fans inte i min storlek...:(Ringde in till Agneta o fråga om hon behövde ha ett par o ja så billigt kan man ju inte motstå....Hon hade ju då lyckligtvis 38 o det fanns ju kvar så jag köpte med ett par till henne.....ja man får väl glädjas åt att nån har så fina skor då...:)...osis...aja annars har det inte hänt så mycket mer kul idag...så nu är det bara att gå o krama kudden o hoppas morgondagen blir toppen.....Jo föresten jag hann putsa köksfönstrena på förmiddan ...det ni....Kram o Godnatt..

2 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Tack för titten hos mig du är så välkommen tillbaka!!
Kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Ja, det du! Här har vi -22 grader så det blir då ingen fönsterputsning! Men vad skönt att få det gjort!

Kram Lisa