lördag 17 januari 2009

Utmärkelse...

Så kul nu har jag fått en utmärkelse av Agneta..http://vitasmahjartan.blogspot.com/ så kul o tack så mycket man blir allt lite glad när man får en ...

"Regler enligt följande:Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes bloggLänka till den person som Du fick den ifrånNominera minst sju andra bloggareLänka till dem i inläggetLämna meddelanden på de nominerades bloggar"De inredningsbloggar jag vill ge utmärkelsen vidare till är följande:...
Tittar in till er då o då...Tack för rolig o inspirerande läsning...

6 kommentarer:

Frida sa...

Tack gulliga du! Den blev jag verkligen glad för. Är nere i en bloggsvacka nu känner jag så då blir man extra glad att veta att det finns dem som uppskattar min blogg.
Och grattis till att du fick den!
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Anonym sa...

Tack vad gullig du är=) kram kram

White Season sa...

Tack snälla, så jätte gulligt av dig och ge mig en utmärkelse. Kul att man alltid inspirerar någon. Din blogg är också jätte mysig, massa fina bilder och härlig vår :-) Ha en fortsatt härlig söndag, Många kramar Malin

Sofia sa...

Vad söt du är. Tack så jättemycket! Värmde när man känner sig lite nere som jag gör just nu. Ha en underbar dag. Kram*

Vero sa...

Så gulligt av DIG!

Tack snälla.

Sjabbig men chic sa...

Tack snälla, snälla gulliga du!

Kramar från Lisa