torsdag 24 september 2009

Fy fan va jag är bra...

Torsdagkväll.....Veckan har gått superfort vi har hunnit med både gympa,dans o ridning...Men idag ni har jag varit på gymet....det är inte illa..:)..Simone o jag hade bestämt att nu jävlar är det dags att göra sej av med gäddhänget så imorse efter att jag kört barna till skolan stack vi iväg.....det gick ganska bra faktiskt o vi hittade en snäll karl där som hjälpte oss till rätta med allt......så nu ska vi försöka hålla i 2 gånger i veckan minst o så ut o springa 2 gånger....får väl se hur länge vi orkar....:)...men man känner sej allt lite duktig efteråt....Idag va det dags att klippa av sej lite av barret också....toppade mina ynka 2 cm som vanligt o Marina tyckte som alltid att jag är en fegis....slängde i en färg också så nu är man mörk i skallen igen....jag velar alltid med det där om man ska va lite ljus eller mörk men trivs nog allt bäst i mörkt....hann med lite fika hos Simone mellan varven idag o så i eftermiddag följde Mikaela o Jonna med ut o kollade när Ronja skulle rida.....dom vart med en sväng ut på landet efteråt så Anna fick snällt hämta dom här ikväll....Imorgon bitti ska man jobba o hela helgen....men ska allt hinna till Arboga o dansa till Kindbergs imorgon kväll....Har försökt att lägga ut kort idag men vet inte varför det inte går.....o så är jag ju urusel på datorer...nej nu tänderna sen sängen....

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Ja det är skönt när man väl varit och tränat!
ha en fin helg!
Kramis/LenaS