måndag 28 september 2009

Måndag

Ja då va denna helg gjord...Har jobbat hela helgen o det har faktiskt gått riktigt bra...mycket folk o då går tiden blixt snabbt....I fredags va jag o Sandra till Arboga o dansa till Kindbergs...Dom blir bara bättre o bättre för varje gång...:)..jätte rolig kväll va det o vi hade nära hem....I helgen fick vi också tillökning i släkten o barna fick en ny liten kusin....Sara o Anton fick en liten Amelia....nu längtar vi efter att få träffa den lilla så vi får försöka åka in o hälsa på dom någon dag....Idag har jag varit ledig hela dagen så imorse va jag o Simone iväg o träna en sväng.....duktiga vi är...:)...har fått massa saker gjorda idag som bara har väntat o hann ta en lunch med Camilla på God smak...Pratade bort någon timme o sen for jag iväg till stan o gick o tittade lite.....Hittade ett par jättecoola byxor på Zara men vi får väl se när jag ska använda dom....:)dom fick allafall följa med mej hem....Ikväll har jag o barna varit o badat o plaskat i simhallen.....ganska skönt när man väl kommer dit....Dom fina korgarna på bilden har jag hittat på Drömboden så dom har jag sprungit runt med här ikväll o letat plats åt.....men med hem det skulle dom...Tror jag ska ha vantar o mössor o sånt i en av dom....Nej nu ska jag krama kudden för imorgon ska det jobbas......

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, jättefina korgar. Jag skulle nog också kunna komma på något användningsområde för dem.;)

Kram Lisa

Eva sa...

Snygga korgar... :0)) Kram