tisdag 1 september 2009

Långt mellan inläggen....




Ja då va det ett tag sen igen...Har väl hunnit med ganska mycket den här veckan som varit...I torsdags som va åkte jag o Simone upp till Stockholm på formex....Hittade nog allt vi skulle ha o mer ändå...fastnade så för dom fina hissgardinerna så det va man tvungen att köpa sej ett par.....VAR ska jag ha dom då....har typ 8 liknande i hela huset.....Jättefina kuddar o filtar hitta vi på Grand Design till grabbarna också så nu börjar man fundera på o göra om på Rasmus rum igen.....Har inte vågat sagt nåt hemma än men.....När kl va 8 på kvällen va vi helt mucka o så va det dags för den tråkiga resan hem igen.....somnade gott den kvällen kan jag säga....
Fredagskvällen kändes seg att jobba o sen hade jag lovat bort oss på partaj hos grannen.....skickade dit T o barna innan jag slutade jobbet så det va bara att åka raka vägen dit efter jobbet......Mycket trevligt va det o jag tog mej ett par glas vin alltid roligt att träffas lite sådär....Hela helgen har jag jobbat o fort gickdet ...det har ju varit invigning på Marieberg nu i dagarna 4 så ganska mycket folk i rörelse o då går tiden blixtsnabbt.....
Igår va jag ledig o va hemma o städa o greja....T har fyllt år o på söndag ska det bli kalas....va till Simone o tog en fika o hittade lite nya saker som fick följa med hem....ska visa er någon dag.....men nu är man riktigt sugen på att göra lite mysigt inne med ljus o grejer....sa till T att jag hade köpt ett doftljus för 300 kr då höll han på att smälla av......Idag vart det en tur till mina kära vän Malin i Vintrosa....Kaffe o pannkaka fick vi när vi kom....o så hann vi prata lite skit också.....vilket vi är bäst på.....Nej nu ska jag kolla biljetter till Ladies Night som vi ska försöka gå på i år...

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

åå så mycke fint ni hittat på FORMEX....kan tänka att det finns mycke vill ha saker där.
Vet bara då jag & min mor hade blomsteraffär...det var ju hur svårt som helst att välja av allt fint...

Kram nilla

Anonym sa...

Kul att ni kom.. Vi kommer snart...om vi får..;).. man behöver ju snacka av sig ibland..Kram.. Malla Jacksson..

Villan sa...

Hej tjejen!
Å nu har jag läst din blogg:D, mkt fin. du verkar ha ett mysigt hem...

här hemma går de sakta men säkert framåt..
Vi ses kram Camilla