fredag 17 oktober 2008

Glasrutor...

Ja då va det fredag igen...Igår va jag ledig hela dagen så det vart en lunch med Simone på sveas o en snabb sväng till jobbet....Kände mej lite trött o sliten på eftermiddan så jag åkte hem o la mej o sov....JAG sov helt otroligt jag sover aldrig på dagarna...kändes lite bättre när jag vaknade iallafall o hjärnan hade fått rensas...På kvällen va jag på föräldrar möte o sen hem o duscha o iväg till Frimis....Klar va jag på 40 minuter o det är snabbt för att vara jag....
Sannex va det som skulle spela o det va första gången jag va på dom o herregud så bra dom va så det va absolut inte den sista..:)....Hade flera bra låtar dom sjöng o hela bandet verka vara mysiga....
Ja o så hände det ju en ganska kul sak också o det ska va jag till det.....Skulle följa med Sandra ut o röka o där har dom sånna stora glaspartier o så en liten öppning ut...o jag svänger lite för tidigt o rakt in i glaset det bara small....haha..o utanför står det en massa folk o bara stirrar ja herregud måste jag säga att dom skrattade eller...fy så tokigt o när vi tittade lite närmare så ser man mitt munavtryck på glaset också....ujujuj...aja jag va spiknykter....
Kvällen gick alldeles för fort o snart va det dags att fara hem..man ska ju sluta när det är som roligast eller....
Det va inte lika roligt att stiga upp kl7 imorse o åka till jobbet.....uuuhhh...tog en kaffe hos Simone först o sen va det dags ...Jobbade bara till 2 sen kom Sandra o böt av mej...skönt...hämtade barna o så hem o fixa till Rasmus som skulle på disco igen...Ronja o jag for till en annan Sussie o åt kvällsmat o så hem igen för att möta upp discokungen....
Idag va han stolt han hade vunnit sin första tryckar tävling...:) o guud så sött ja fråga lite snällt om inte jag kunde få följa med nästa gång....men nej han tyckte nog det va bäst jag va hemma med Ronja....haha...nej nu är jag svimfärdig o ska snart krama kudden för i helgen ska det jobbas för fullt.....Kram o sovgott.....

Inga kommentarer: