onsdag 15 oktober 2008

Ujujuj....


Ja det här med datorer är inte helt lätt....Vet inte vad jag gjorde igår kväll men kan inte hitta tillbaka till min mall jag hade på bloggen.....Ja vet inte hur länge jag har hållit på men nu ger jag upp för ett tag....Ja idag har man jobbat hela dagen sen på eftermiddan va det dags för Ronjas dans....Men va kul det är o se dom små studsa runt därinne dom är så gulliga o jätteduktiga förstås....Sandra va ut på jobbet o drack lite kaffe o snacka lite skit...kul...
Imorgon är det tänkt att vi ska på frimis o dansa o det är Sannex som spelar...har aldrig varit på dom förut men dom säger att dom ska vara bra...aja man får ju svänga sej lite allafall...
Fick så fina små vepor till jobbet med lite olika texter på o så hade jag ju beställt en stor till mej själv.....den ligger på bordet här o väntar på att bli upphängd.....men vart???
Ja vet att när jag köpte den så visste jag precis var den skulle hänga....men idag är jag inte så säker så den får väl ligga fint här ett par dagar till....nej nu ska jag kolla på tvn för en gång skull.....Kram o Sovgott...

Inga kommentarer: