måndag 27 oktober 2008

Paris Kate and I........

Ja då va det en ny vecka...Igår va jag inne hela dagen barna hade kompisar här och jag skötte markarbetet...Men det är ganska så skönt att bara vara också...På kvällen tittade vi på en gammal film som va jätte bra Man on Fire...just en sån film som jag gillar...som man får sitta o grina lite på slutet...i mitten också för den delen..:)...
Idag har jag jobbat halv dag...barna har ju höstlov den här veckan så vi har varit o köpt lite paket till Hugo som fyller 1 år...så nu är det kalas dags på lördag...
Innan jag åkte från jobbet sprang jag upp på Mq va ju så nyfiken på nya kollektionen dom hade släppt i fredags....Paris Kate and I....o guud så mycket fina partyblåsor...det fanns massor jag kunde tänka mej o det va inte så farligt dyrt heller...:)....provade en prickig klänning jag vart kär i...men när ska jag ha den...hmmm....Nej nu är det kväller o vi har dammat i oss varsin chokladboll från pws....dom är gudomliga....barna sover o jag ska leta lite tomtar på nätet....Kram o sovgott..

Inga kommentarer: