söndag 12 oktober 2008

Min mamma..

Söndagkväll....Idag skulle min mamma ha fyllt år....Jag o Rasmus tog en tur till kyrkogården o satte lite blommor....Rasmus krattade bort lite löv från graven för dom skulle höra oss bättre....sååå gulligt...vi gjorde lite fint o va där en liten stund....Usch dom här dagarna saknar man verkligen sin mamma....ibland känns det som att alla har en mamma utom jag...Alla säger att det blir bättre med tiden men jag tycker nästan tvärtom.....Kan bero på att man har fått barn nu o att man känner att man hade behövt sina föräldrar....Jag är övertygad om att dom hade varit världens bästa mormor o morfar o alltid ställt upp för oss....Ja nu är det som det är o det finns inget man kan göra för att få dom tillbaka...Dom är allafall saknade o jag tänker på dom varje dag.....
Efter vi hade varit på kyrkogården så tog vi vägen förbi min brorsa på en snabb kopp kaffe......tog med oss lite goda äpplen hem så vi kunde göra en paj när vi kom hem....Bestämde att dom skulle komma ut till oss på eftermiddan så barna kunde leka lite....
På eftermiddan vart det fullt drag här....Rasmus fick hit en kompis o tillslut va dom 8 barn här som lekte...kul då fick vi vuxna fika ifred o snacka lite skit...:)....Efter det vart tomt här ikväll så spelade vi lite tvspel o fan va ungarna är vassa på det Ronja slog mej i sidovagnsrace så det bara damma omkring det....:)tror jag måste spela lite oftare.....nej nu ska jag fixa iordning lite inför morgondagen då är det jobb som väntar igen......Kram o Godnatt...

Inga kommentarer: