fredag 3 oktober 2008

Shoppingkväll o Casanovas..

Igår skulle man ha jobbat hela dagen men snäll som hon är Agneta så ville hon byta lite med mej.....På förmiddagen så fick vi 4 pall med varor så jag fick ringa in både Sandra o henne..
vi kämpade på med pallarna o på kvällen skulle vi ju ha öppet till kl 10 vi hade några fina lyktor på annons...
Vid 5 tiden va vi klara o jag skjutsade hem Sandra o så hem o duscha för sen skulle vi på Frimis här i stan o dansa till casanovas....Jättebra som vanligt men mot slutet vart det lite glest med folk....Sandra vart lite på lyset igår också så vi får väl se hur hon mår idag....Kom i säng vid 2 tiden o så va jag upp o skjutsa Rasmus till skolan vid 8 så jag tror det blir en seg dag idag...Ronja är o leker med Alva nu på morgonen o jag ska hoppa i duschen för sen ska jag jobba resten av dagen....o hela helgen....Kram...

Inga kommentarer: