onsdag 29 oktober 2008

Ja då va han igång..:)

Idag när jag kom hem från jobbet så va gubben igång o måla taket....kul nu börjar det likna nåt...Hoppas vi kan börja tapetsera imorgon..:)
Igår va jag ledig hela dan så jag o barna va o hälsa på Elin i sin nya lya....va också till leksaksaffärn så barna fick köpa lite läskiga masker till helgen..I helgen är det ju kalas o sen ska vi till Fam Major där samlas vi sen går vi ner allihopa o tänder ljus på kyrkogården brukar vara så fint där nere med alla ljus o så....sen blir det väl säkert en pizza eller nåt till kvällsmat om jag känner oss rätt....ska såklart heja på Scotts också..:)
Innan jag stack till jobbet imorse så va jag förbi Simone hon hade rea i sin butik så då fick man passa på o fynda lite....2 klänningar ett par jeans ett par tajts en kofta...lite trosor o strumpor o vantar....lite o lite 2 fulla påsar vart det...kul..nej nu ska jag lägga mej känner mej så trött o har haft huvudvärk hela dagen....Kram o Godnatt

Inga kommentarer: