lördag 25 oktober 2008

Scotts...


Igår va jag ledig hela dan så efter vi hade skjutsat Rasmus till skolan så åkte Ronja o jag till sveas o åt frukost...hon fick välja själv o det vart varmchoklad o prinsess bakelse...mm..mysigt va det...efter det åkte vi hem o väckte far i huset som va lite bakis han hade varit ute med jobbet dan innan...Jag hade lovat att åka in till Agneta o pyssla lite o herregud vilket pyssel sen då....fixade papper o pennor o grejer vi skulle ha....men det vart inte riktigt som vi tänkt oss....men tanken va ju bra aja vi ska nog fixa till det nån dag....Åkte hem o duscha o greja för sen på kvällen skulle jag o Sandra till Arboga o dansa till Scotts.....O herregud mina nya favoriter är nu funna.....shit va dom är bra han sjunger helt fantastiskt bra den killen...ujuj ...
har hållit min tumme stenhårt ikväll för att dom skulle gå vidare i dansbandskampen....o det gjorde dom...yes...hela familjen satt bänkade vid tvn....gubben vid datorn..Ronja trolla..Rasmus dansa bugg med sopen...o jag satt på helspänn...det vart värsta jublet här hemma....Sköningen i juryn hade bästa komentaren ....Han stråla o det gjorde han verkligen....det blir nog nåt för dom andra banden att bita i....
Lite kort också från idag när det va Rosa bandets dag...vi va till marieberg o fiska lite fiskdamm o fick naglarna målade rosa....allt gick i rosa o det va en riktigt trevlig dag....nej nu ska här röjas för imorgon blir huset fullt i ungar igen....:)...Kram o sovgott...

Inga kommentarer: