torsdag 29 november 2007

HHej..då va det torsdag kväll...fullt upp hela dagen...va ledig men va o hämta grejer till jobbet...Hade Sandra med mej idag som hjälpte till att packa upp...Tack snälla för hjälpen..
När jag hämtade barna på dagis så hade dom tagit fram julgrejerna där så dom ville hem o plocka fram tomtarna....så det vart till att gå upp på vinden o hämta ner lite grejer...
Ljustaken fick ta plats på bordet o den ska ju snart tändas...men jag va nog först på gatan att tända staken i fönstret....men nån ska väl vara det också....
Elin o Hugo kom förbi en sväng på kvällen....trevligt..o visst är det väl lite mysigt med små bebisar....Imorgon ska man jobba hela dagen så det är väl bäst o försöka att lägga sej....
Kram o godnatt.......

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Här har staken varit tänd en hel vecka redan!!!

Visst är det en mysig tid!
Vilken fin dikt lite längre ner!
Kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så söt han är lille HUGO.Blir oxå lite sugen...hihi.Men det får nog vänta ett tag till *LER*.Min svägerska ska ha sin första nu i maj så jag får njute av det underverket.Fina tomtar du visar.
Här är det nästan färdig pyntat.
Kram på dig!!

MiaMaria sa...

Så tomtarna har hittat fram ur gömmorna....SE då krypa tomtar upp ur vrårna.....

Så klart den ligger i Mariebergsköpcentrum...när du sägert´det så syns det ju på bilderna....brukar faktisk ofta springa in i köpcentrat för att just besöka dessa två inredningsbutiker.....kul!
Sen så bär det av till Örebro centrum där brukar jag kika in i några till. Men det finns ju några fler lite utanför de är man ju sugen att besöka också.

Ha´det gott!
Miamaria

HA