lördag 3 november 2007

Hej..idag har det varit en jobbig dag...kom i säng kl 4...o skulle upp o jobba kl 8..
Att man aldrig lär sej...men det va det som vanlig värt...
Började kvällen igår med att Sandra och dom kom hit...Malin va ju redan här...
tror inte dom va så vana vid att åka bil på landet...för vi trodde aldrig dom skulle hitta hit...
Efter några öl o drinkar bar det av till motala....o det va sååå kul...
Min vän malin hon körde sitt eget race...o shakade loss värre framme vid scen...
Vi skrattade åt henne så vi trodde vi skulle smälla av...
Vi letade också upp nån danskavaljer åt henne så hon va allt uppe och prova nån foxtrot...:)
Hon tyckte han höll så hårt....men det va ju tur det då visste hon vart hon skulle...sa hon...
Men hon tyckte nog allt det va lite kul....så hon följer nog med nån mer gång...kan man ju
hoppas...
Annars har man jobbat hela dagen...mötte sen upp resten av familjen hos min bror..
Vi tog en tur ner till kyrkogården och tände ljus....det är så fint där nere när alla ljus brinner...
och man får slänga några tankar till sin mamma och pappa...och andra nära som ligger där....
Vi vart lite hungriga så vi åkte och köpte kebab och åkte till brorsan och åt.....
där va det fotboll för hela slanten..hmmm..
Nu är man allafall hemma o kommer nog sova inom en halvtimme....Kram...sovgott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa det var sannerligen en kväll att sent förglömma..det var kul faktiskt..men det vore nog roligare om man kunde dansa som du..jag blev faktiskt impad..men mamma och jag pratade idag om att gå en buggkurs;)..vi får väl se.. jag kan ju säga att det var tur att han höll hårt..haha..för att inte tala om han i sista dansen ;
ikväll somnar jag gott ska ni veta..Puss M

Mitt vita staket sa...

Haha..ja du är rolig du..vi har allt skrattat åt dej idag...
Tur att du finns...Puss sovgott..
Ser allt fram emot nästa gång...