fredag 16 november 2007

Hej..nu va det några dagar sen...har inte hänt så mycket...i onsdags jobb o gympa...
i torsdags va vi lediga allihopa så då vart det en tur till gustavsvik...barna har tjatat jättelänge om det så dom va överlyckliga....blir ju inte så ofta fast man bor så nära...plaska i dammen...o bubbla lite bubbelpoolen...
Köpte med oss mat hem...så det slapp vi laga också...rätt så mysigt på gustavsvik faktiskt...
På kvällen bar det av på dans med Åsa o Vera...jättekul....men inte så kul imorse som vanligt:)
Fredag jobba hela dagen till 8...och nästan nyss hemkommen....trött..
Imorgon kommer fam Major på lunch...kul att träffas lite...
Ska försöka hinna med en bio med Rasmus i helgen också....
nu är det snart dags för sängen...ska bara se vem som åker ur idol.....
kram o godnatt........

4 kommentarer:

faster atta sa...

Lite plask och bad låter ju underbart!!! Hoppas att du får en skön och vilsam helg!

kram

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!
Vad kul att du hittade mig.. Du har oxå en jätte fin blogg.. Vad skönt att få bada lite.. Det gjorde vi me, i fredags..
Ha en skön kväll..
Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ååå vad skönt...gustavsvik ligger högt upp på önskelistan av resemål.Ungarna vill så gärna åka dit.(å jag oxå) hihi.
kram på dej//Pernilla

MiaMaria sa...

TAck för besöket!

Har faktiskt inte varit till Gustavsvik fast man varit till Örebro flera gånger.Men det kanske beror på att jag är land-människa......

Ha´en skön söndag!
Miamaria