tisdag 27 november 2007


Hej..ja idag har vi varit till skojlandet..barnas favorit ställe...fick ju hoppa lite studsmatta så det va ju kul...Träffade Pernilla som jag har barngymnastiken med där...så tiden gick fort när man satt o snacka lite skit...planerade lilla juluppvisningen som vi ska ha med barna få se hur det går....25 ungar från 3-5 inte så lätt att få till det...men vi har försökt att öva lite så det går nog bra...
Efter lunch fick jag åka o hämta lite grejer till jobbet som vi packade upp på eftermiddan...
Framåt kvällen kom Dette o Erika förbi en sväng och pratade lite...dom skulle försöka hitta lite julklappar...skönt att man nästan är helt färdig...
Har funderat idag vad man själv önskar sej i julklapp..och det finns ju mycket...
För femte året i rad så blir det väl som vanligt...Efva Attling smycken...
o så vill jag ju ha min favorit parfym..Victor o Rolfs Flowerbomb...herregud för er som inte har luktat på den gör det....har förbrukat 3 flaskor sen den kom finns ingen bättre parfym...
Brukar önska mej nåt av mej själv också....o i år vet jag vad jag vill köpa det är bara pengarna som ska räcka till...Efva Attlings fina klocka..guud så snygg men lite väl dyr...aja vi får väl se....
Snart närmar det sej Åland också med hela tjocka släkten...det ska bli kul...julbord och allt...
Extra kul att Fam Major ska med också...ungarna längtar o Rasmus förstår inte riktigt hur man kan sova på båten...:) men det ska nog gå bra...
December är en sån där månad när det är alldeles fullt i kalendern...4 kalas...julbord...julbord med jobbet...lucia...tjejträffar...gympaavslutning...o så ska man hinna jobba imellan också....o vara utvilad till jul....så i december så blir det inget dansande...det blir ett litet uppehåll.....
men det kan man behöva ibland.......idag tror jag att ja va i skrivar tagen men nu måste jag nog sluta....Kram på er o sov gott............

Inga kommentarer: