söndag 18 november 2007


Hej..då va det söndag slappar dag...igår hade vi ju familjen Major på lunch...trevligt..
På kvällen åkte jag o Rasmus in på bio..Råttatoullie o den va ju faktiskt riktigt bra...
Ronja va sur men hon hade aldrig orkat så länge den va nästan 2 timmar lång...
Hon fick nöja sej med att åka ner o hyra en film istället...Barbie..
Idag har jag varit på ett nytt cafe här i Hallsberg med Kricko och fikat...det va rätt så mysigt där...
Elin har varit här idag med lilla Hugo också...barna tycker det är så roligt o klappa på han...
Tror nog dom skulle vilja ha en liten lillebror...hmmm...men det blir nog värre...
Har plockat lite mossa o gjort lite fint på bordet med lite hyacinter....det närmar sej jul....
Nu vill jag snart ta fram tomtarna....
Nu är det dags för lite fika....Kram så länge...

4 kommentarer:

Marie sa...

Tack för din kommentar hos mig! Vad fint du har arrangerat med hyacinterna och mossan. Visst längtar man efter att få börja julpynta!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

H ennA sa...

Tack för kommentaren! Tavlorna va fina :-)
Önskar dig en finfin vecka!

Kram

Hannis sa...

Hej!Vad kul att du hittade till mig!Blir alltid glad över besök. Nu ska jag kika runt lite mer hos dig.Ha en jättebra vecka/Kram Hannis

Solsjö - Under en vind sa...

Fint med hyacinterna! De är nästan vackrast innan de slår ut!
Må gott, och ha en bra vecka! Kram!