fredag 30 november 2007

Hej...veckan har gått fort o nu är det fredag kväll...Jobbat hela dan o det har varit mycket folk så dan har gått fort...Hade Sandra hos mej ett tag så vi fika o snacka lite skit...
I helgen är man ledig men man har ju att göra som vanligt...ska försöka ta mej en tur till Malin...kanske skulle passa på o ta med mej kameran...
Ronja ska på kalas imorgon..så Rasmus o jag skulle åka till marieberg o köpa lite paket till henne...hon fyller ju snart år...måste fixa med lite inbjudningskort o grejer...o det skulle ju absolut vara Hello Kitty...ja dom vet vad dom vill fast dom bara är 4 år..
Nej nu är det dags för sängen...Kram o Godnatt..
O föresten så rycker det redan i bena...hur ska det bli en månad utan o dansa...hmm

4 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Hej!

Tack för titten! Det ser ut att vara en härlig butik du arbetar i! :-) Rena drömjobbet!

Ha en fin dag!

Kram!

MiaMaria sa...

Återkommer med receptet jag hittade det i en inredningstidning....

Mimaria

Lilla Blanka sa...

Tack för ditt besök hos mig!
Ha en bra första advent!
Vi syns!
Mia

Granne med Selma sa...

Tack för att du lämnade en kommentar hos mig! Det är alltid kul att hitta nya bloggar att besöka. Fin affär du verkar ha!
Kram