lördag 10 november 2007

Hej..nu va det några dagar sen..natten till fredagen bar det av mot ullared....resan gick bra det går alltid bättre ner än när man ska hem....vi spelade Lasse stefanz hela vägen ner o hela vägen hem....när vi kom in vid 8 tiden så va det inte så mycket folk...vi handlade färdigt alla
leksaker o så först...gick ut och åt o sen gick vi en sväng till....
Hittade nästan alla julklappar jag skulle..och handlade för en gång skull inget onödigt...det brukar man ju alltid göra..kl 4 bar det av hemmåt...och då är det segt...
Dom ringde hemifrån och sa att det skulle bli halt och komma snö så vi fick allt köra försiktigt....Mycket riktigt efter en halvtimme börja det snöa som bara den...
Stannade innan Jönköping vi kände oss lite hungriga...
Malin hon måste ha varit jävligt hungrig för jag har aldrig sett nån dragit i sej en korv så snabbt..:)
Vi fick nått galet skratt anfall där vi stod i snöyran efter vägen..
Hem kom vi till slut....o då va det ju bara att gå och lägga sej....men vi måste nog snart åka igen....)
Idag lördag när vi vakna hade vi fortfarande shopping ruset i oss så vi bestämde att det fick nog bli en sväng till Marieberg...När vi kom dit undra vi vad vi gjorde där...så vi tog en glass och åkte snart hem igen...
Drack lite kaffe hos Malin o ungarna lekte....sen stack vi hem och laga lite god mat till gubben..vi tänkte att det är ju farsdag imorn och då jobbar han ju....
Imorgon ska vi till farmor hon fyller visst 55 år...grattis...
På kvällen ska jag nog dra till Ljungsbro o dansa lite ...om jag orkar...
Trevlig helg.....Kram...

4 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Kan tänka mej att resan gick lätt när ni hade Lasse stefanz i högtalarna...hihi.Har konstaterat att det inte blir ullared innan jul...min mor Å far var där igår...2 tim kö in...å väldigt utplockat på lek/present avdelningen..hum.

Kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Oj vad du far....dans, shopping osv....Visst är det rolgit att åka till Ullared, men ganska jobbigt också ...(och då bor jag ändå nära....), jag var där i onsdags och då var där ingen kö, men helgerna är alltid värre.....
Hoppas att du hunnit med lite avkoppling! Stor kram!

Anonym sa...

Att du orkar att fara så som du gör, tanke på att du jobbar och har gymnastik med några barn efter jobbet vissa dagar.. Orkade du med att dansa på kvällen sen? Ha det super!

Kram

Mitt vita staket sa...

hej..ja ibland är det mycke...men det är kul..jajamen..visst va jag på dans...Kram..