torsdag 1 november 2007

Hej..idag har man varit ledig hela dan...varit till askersund en sväng så halva dan gick...
handla lite tomtar till jobbet..o va på scandic o lunchade med Katta...
Imorgon är det dags för dans...motala..det ska bli så kul det va länge sen jag och Malin va ute
på nåt...o tänk att jag äntligen fick med henne på lite dansband...:)
Glöm inte buggskorna i en påse..:)
Ska släppa av barna hos Daniel..som kvällen till ära får vara barnvakt...
tar med mej malin hit så vi får drick lite innan..och springa runt o greja så där som vi alltid
gjorde förr i tiden...
Får se om Sandra och dom kommer en sväng också...hon sa att dom nog inte hittade till
motala..:)
Måste berätta en rolig sak som Rasmus sa när han la sej idag...
R..mamma när jag blir stor vet jag att jag kommer få 2 barn....
M...Jasså varför tror du det...
R...Jo jag kände ju att jag hade 2 rätt så stora frön i pungen....

Ja vad säger man va gullig dom är...
Föresten så åkte Elin in till bb idag...så imorgon bitti skulle dom sätta igång henne...
Spännande....snart en liten kusin till....
Nej nu ska jag gå o kolla om jag kan hitta nåt att ha på mej imorgon...
Det brukar ju alltid vara ett stort bekymmer....
Kram...sov gott

6 kommentarer:

Stina sa...

Kram till dig gumman...:-)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!
Vad kul å åka på dansband.Var mycke ute i svängen mellan 2 äktenskap...snart 7 år sen.Men va kul jag hade.De var då Barbados var som bäst (magnus!!).Älskar Lasse Stefanz...har alla skivor.Men det finns många bra.
Ha det så himmla gott.
Barnen är för härliga ibland...hihi

kram Pernilla

Anonym sa...

Gokväll..Klart att buggskorna ska med..annars kan man väl inte bugga?! Det där med vad man ska ha på sej, har sprungit runt här ikväll o mannekängat för stackars Daniel.. jaja vi får se vad det blir..nu börjar jag bli riktigt buggsugen ;).Nu är det nog bäst o sova så man orkar med dej o morsan imorrn..Sov gott...MJ

Solsjö - Under en vind sa...

Helgprogrammet är klart hör jag!!
Jodå, vad säger man om barnens små kommentarer, så charmiga! Kram!

"M" sa...

Hej på dej, låter kul att gå ut å bugga, så roligt men det är så många år sedan jag var ute...ha så kul...mvh "M"

H ennA sa...

Det saknar man lite av då barnen va små..deras fyndiga kommentarer :-)

Trevlig helg!