onsdag 19 november 2008

Bebisgranar...


Glömde ju visa dom söta bebisgranarna som snälla Agneta rycker upp....Hon hade med sej till jobbet en dag o ställde på bordet o herregud så rart det vart...Dan efter fick hon rycka upp några till mej också som jag kunde ställa hemma...Idag när hon kom till jobbet hade hon med sej en hel påse med små granar....tänk att så lite kan bli så fint....Tack Agneta o föresten tänkte jag på en sak.....kan man inte sälja bebisgranar...:)...jag hade allafall köpt en direkt....Kram o godnatt...

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vilka söta! Jag trodde smågranar satt hårt fast jag. Men hon kanske är stark? Eller så har jag fel. Det är ju förstås alltid en möjlighet.

Kram o godnatt Lisa

Millas hem sa...

Ska också sätta "bebisgranar"!
Jättesöta är de!
Kram C