tisdag 25 november 2008

Ullared..

Tisdagkväll o idag har jag varit ledig...skönt...Åkte till Simone på en kopp imorse sen ner till Askersund...skulle dit idag o handla lite till affären så det vart lite tomtar o lyktor o ja allt möjligt egentligen..vart kvar nästan hela dagen o så hem o ha lite barngympa på kvällen...Va till skogen också o hämta lite tallris o satte i urnorna utanför dörren o då vart jag så sugen på att plocka fram lite jul....så nu ikväll har vi varit på vinden o bärt ner alla kartonger..
Fick för oss hastigt o lustigt ikväll jag o andra Sussie att vi skulle sticka ner till Ullared i natt så kl 5 bär det iväg....laddad termos o lite äggmackor så är vi snart framme....längtar lite hur man nu kan längta till ett smärre kaos....:)..Nej nu ska jag lägga mej så jag orkar upp om 6 timmar pigg o fräsch...Kram o Godnatt...

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Ullared... där har jag aldrig varit, bara hört historier. Så jag vill förstås gärna ha en rapport om det. Hur har ni det hos er nu, är vägarna hala?

Kram Lisa