lördag 29 november 2008

Helg..

Lördagmorgon....Ullareds resan gick bra o jag o Sussie shoppa loss för glatta livet..hittade nästan alla julklappar o inga onödiga saker till mej själv som annars lätt slinker med..Det va ganska lite folk också så vi slapp köer o det gick o se grejerna...skönt...va hemma vid 8 tiden o stöp i säng...I torsdags skulle vi få 4 pall med varor till jobbet så jag ringde ut Sandra så vi va 4 stycken som stod startklara att börja packa upp....tror ni det kom nåt eller...trött jag vart när man planerar nåt så går det inte vägen...I går va min lediga fredag o sandra o jag hade planerat att åka på Highlights i Arboga....men icke...kl 3 på eftermiddagen kom det 6 överfulla pallar med varor...vi va 5 stycken som packa upp o vart kvar till 9 ingen höjdare o få så mycket grejer på en fredag eftermiddag...vi hann ju inte klart o det ser ut som kriget ska snart åka in o fortsätta o hjälpa Sandra som jobbar idag o det är löningshelg och allt...i natt har vi haft Hugo sovit här också Elin skulle ha inflyttningsfest....det är tur man lånar dom ibland så man påminner sej om att det inte är bara....hmm det va en pratglad kille inatt som inte ville sova o låg o prata i 2 timmar o sen ville upp 20 i 6....härligt det va att gå upp o man är lagom pigg nu..:)..ska snart köra iväg barna på kalas o jag ska in o packa upp tomtar...Kram

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Uscha! Du måste ju ha känt dig medvetslös idag! Härligt att vara så klar med julklapparna!!

Kramar Lisa