söndag 23 november 2008

Helgen har gått...


Ja då va det söndagkväll igen fy vad fort helgerna går...
I fredags slutade jag lite tidigare för jag hade lovat Rasmus o följa med o kolla när han spelade innebandy det va jättekul o se o jag hinner ju nästan aldrig följa med på fredagkvällar....
Efter bandyn så skjutsa jag iväg han på disco...(igen) herregud 6 år o ränner på disco var o varannan helg...:)..nej men det har blivit några nu på sista tiden....som vanligt när jag hämtade han va han stolt som en tupp o hade kommit 2 a i en tryckartävling...han börjar kunna det där nu...
I lördags jobbade jag o hade tjatat lite på Sandra att komma ut o hålla mej sällskap o det gjorde hon...:) hon vart kvar hela dan o det va ju bra så slapp man känna sej ensam man kan ju göra det ibland....mycket folk hade på slutet av dagen o det behövdes...några koppar kaffe o lite spring i affärerna hann vi med också....Dom bygger ju om överallt där ute hos oss o nu hade Mq flyttat in i sin nya lokal....o herregud så fin butik dom fått finast på hela centrat o måste vara en av dom finaste i Sverige...o måste jag säga att man vill ha halva affärn...så mycket snyggt...Efter jobbet åkte hela familjen till Fam Major i kumla o gratta Anna...o sen vart vi sittandes o kolla på SCOTTS såklart....ringde som galningar o röstade o så va det upptaget massor av gånger....det ska det väl ändå inte vara....Det är hur kul som helst att följa dansbandskampen o vart så full i skratt åt Tobbe som sa...Till o med jag tycker om dom o tycker dom är bra...:) Scotts alltså....nu är hela familjen Scotts skadad....kul....
hemma vid 11 tiden o då sona jag med kläder o allt i sängen så jag va nog trött....
Idag har jag bara jobbat o så hem o lägga barna för ikväll är det dags för pokerkväll för killarna.....jag ska bara sova...Kram o Godnatt....

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Vilket fint blombord! Det är alltså i din butik, de där ljuslyktorna är ju jättesöta.
Jag tittar inte så mycket på dansbandskampen men jag har förstått att Scotts sopar banan.

Kramar från Lisa