lördag 15 november 2008

Farmor fyller...

Idag när vi vaknade så åkte vi till mariberg det skulle inhandlas nya pepparkaks hus o lite smågrejer....när vi kom hem så stod Elin o Hugo o väntade på gården...kul med lite kaffegäster o barna tycker det är så kul när Hugo kommer...efter lite kaffe o färdig byggda hus så skulle vi åka ner till farmor som fyllde år...
Elsa hon brukar alltid bjuda alla oss på julbord men i år vart det exotisk bricka....o så gott det va o till efterrätt vart det kladdkaka o daimkaka med grädde...herregud va vi åt....klockan tickade på o så va hon kvart i 8....då fick vi slänga på oss kläderna för kl 8 skulle vi ju va hemma o heja på Scotts....Barna sitter ju med varje lördag här o tycker det är jättespännande så så fort har dom väl aldrig klätt sej....slängde oss i soffan o ja vad säger man vi ringde några gånger var o röstade o Ronja gjorde en så fin vimpel här o satt o hejade.....såklart dom gick vidare vad annars liksom.....Dom äger som Rasmus säger o Lars Krizters suger.....haha va rolig han är...men han har så rätt så jag tror nog dom vinner hela tävlingen.....hoppas..
Nej nu är det nog dags för sängen här också....imorgon ska här städas....Kram o godnatt

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!!!

ååå gud som jag letat efter dig.....å nu fann jag dig igen!
säkert 1 år sen snart...
kom ifrån dig på nått vis.
Saknar alla dina dansbandsinlägg mm....
nu släpper jag dig inte igen..fniss....

kramiz Nilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej och tack för kommentaren! Så kul att du gav dig till känna så jag hittade tillbaka till dig, det är alltid roligt att hitta fler härliga bloggar!

Vilka läckra väggord. Den färgglada underbar och älskad var lite annorlunda men jättehärlig!!

Kram Annica

♥ Fyra årstider sa...

Vilket fint bloggnamn du har...nu ska jag kika runt.
Kram Lotta

Vardagens guldkorn sa...

Hej! Tack för titten hos mig! Vilket härligt kalas det måste ha varit, det såg i alla fall smaskigt värre ut!
Kram Linda

MiaMaria sa...

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria

Sjabbig men chic sa...

Jag tycker också att det är roligt att hitta nya bloggar. Och du hittade mig så då hittade jag dig. Jag vill gärna länka till dig så jag kan besöka dig fler gånger. Hör av dig om det inte är okej.

Kramar från Lisa