söndag 9 november 2008

Helg..




Ja då va helgen snart förbi o jobbat har man gjort....I lördags när jag kom hem från jobbet hade jag lovat barna att vi skulle pyssla så jag hade köpt med mej råttor o pingviner hem ....herregud va vi pyssla o kul va det men när kl slog 8 satt vi bänkade framför tvn o hejade på Scotts...hela familjen utom gubben som spelade poker hela natten....O såklart att dom gick vidare dom är ju bara bäst.....så här på landet är vi inte vaccinerade mot scottsfeber som den där muppen Anna....jag tål inte den satmaran riktig krulltott den där...
Trötta va vi o gick o la oss allihopa....
När vi vaknade idag va det ju farsdag så vi hade köpt 2 paket till pappan i huset o tänka sej han gillade båda två....Han är lite...eller lite väldigt kräsen när det gäller kläder men vi hade lyckats o han fick ett par nya skor o en fin tröja från Mq....tröjan va jättefin o jag ska nog gå upp o köpa 2 färger till åt han....Jag har jobbat idag o resten av familjen har varit till farfar i örebro o fikat....Har tänkt mycket på min pappa idag o önskar han hade varit kvar hos oss o fått sett vilka fina barnbarn han har o allt det där....saknar han väldigt mycket...
När jag kom hem från jobbet hade jag fixat till nya ramar till tavlorna i köket så dom har blivit upphängda igen o den fina lampan som jag o Simone köpte när vi va på Sia i Stockholm...beställde också det fina fatet som man kan ha ljus o lyktor o grejer på...
Nehej nu är det dags för sängen imorgon ska det jobbas.....Kram o godnatt....

Inga kommentarer: