tisdag 11 november 2008

Ledig tisdag..


Idag har jag varit ledig...hur skönt som helst det känns att man har jobbat sen i torsdags....
Det värsta är att man får så mycket man ska hinna göra på sina lediga dagar...I morse satt jag med papper o i telefon fram till lunch....stressa iväg till tandläkaren o är det nåt jag hatar så är det att gå till tandläkaren....Kolla igenom truten o tog äntligen bort den där fula guldstjärnan som suttit på tanden i typ 8 år....skönt nu va den väck....
Åkte till Simone o vi tog oss en snabb kopp kaffe o så fick vi för oss att vi skulle dra en repa till stan...va till Lager o hittade så himla fina converse stövlar(kängor) till Ronja...st 27 o så gulliga så dom fick följa med hem o hon vart överlycklig....Va till papperskedjan o handlade lite o där fick man behärska sej.....det råkade nästan följa med en ny kaffebryggare hem men jag stog där o vela 1400 kr...nja nästa gång kanske...:)...snabb handlade lite på Willys innan vi drog oss hemåt...Hem o hämta barna o så upp o köra ett gympapass med kidsen....men kul va det o när vi kom hem idag stod maten på bordet o det va bara att sätta sej o äta....vart lite seg efter maten o sittandes här.....Har fått upp min fina tavla eller tavla tygstycke kanske man kan kalla det på väggen...köpte det på mässan i stockholm jag föll för det direkt så den va jag bara tvungen att ha.....nehej idag blir det tidig säng för imorgon ska det jobbas o dansas o allt va det nu är.....Kram o godnatt.......

Inga kommentarer: