lördag 19 juli 2008

Helg..

Lördagkväll...har inte hänt så mycket dom här dagarna har bara jobbat...Idag va Simone o hennes mamma inne hos mej dom hade köpt med sej fikabröd o råkat fått med sej några goda bakelser...så det va bara att gluffsa i sej...Hon hittade gardiner som hon skulle ta hem o prova o jag tror nog det blir riktigt bra...När jag kom hem va brorsan o dom här o vi grillade o snacka lite skit....vi kom fram till att jag inte har haft semester på 12 år om man inte räknar bort ett par veckor för 2 år sen...herregud inte undra på att man känner sej sliten för det är vad jag gör i dags läget....har känt mej helt slut i flera dagar nu o hoppas det snart kommer vända....skulle vara skönt att vara ledig några dagar....Imorgon ska barna åka till farfar o Gunilla o dom skulle visst till stadsparken om det vart fint väder...Tobbe ska åka o fiska o jag ja ska jobba.....
När jag kom hem idag sa jag till Tobbe o Robby att det är tur att jag har Simone för hon förgyller min vardag o det är faktiskt så....vi pratar väl en 6 gånger om dan och man får sej många roliga skratt.......o så ska vi bli miljonärer också....*asg*....
Nej nu va det dags för sängen o hoppas man är på bättre humör imorgon....Kram o Godnatt...

Inga kommentarer: