tisdag 29 juli 2008

Tivedsbadet


Ringde till Sandra o frågade om hon inte kunde jobba igår...det va ju så fint väder o vi ville åka till Unden...o det kunde hon hon hade inget att göra ändå...o dricka kaffe med Cissi det hinner ju ändå:)..Ringde till Dajja på morgonen o dom skulle också dit...Rasmus hade saknat Anton lite nu när han hade varit på Öland...Slappade hela dan o vid fem åkte vi hemåt...Fick med oss Anton hem en stund o vi åkte o köpte lite pizza o så...På kvällen sen skulle jag in till stan o fixa naglarna tog svängen förbi jobbet o Sandra fick lift hem...Hade ju lovat barna att vi skulle sätta upp tältet på gården också o sova där på natten...så när jag kom hem vid 10 så låg dom där inne o kolla på film o hade mysigt...somnade vi halv tolv o vaknade vid 1 tiden av att det åska som bara den....fyyy jag är skiträdd för åskan...tog tag i Rasmus o sprang in...nej inte skulle jag tälta när det åska....usch..när dom vakna imorse fatta dom ingenting...men vi skulle ju vakna i tältet eller???
Så va tror ni jag får göra idag...dom står här o trampar o vi ska försöka sova i tält inatt igen först har vi laddat med Anki o Pytte....ingen åska tack....Kram...

Inga kommentarer: