onsdag 23 juli 2008

På jobbet..


Hej..idag har man jobbat som vanligt...Sandra hade ju lovat att komma ut på lite kaffe o hålla mej lite sällis alltid kul men besök dagarna går ju så mycket fortare då....hann babbla av oss lite skit som alltid o vi fick oss många skratt kan jag lova....här snackar vi vindfillor...jag tror vi brunetter har roligare iallafall...Fick en pall med varor också så vi fick allt jobba lite med o jag hann springa runt o fixa lite ärenden också...har inte hunnit så mycket annat nu på 8 dagar...har jobbat 8 dagar i sträck från morgon till sena kvällen...stackars mina barn har knappt sett sin mamma..man får lite ångest men va ska man göra...Hade sett nått paketpris på körkort till Sandra också så nu försöker jag få henne o ringa bara....klart tjejen måste ha ett körkort...då vet jag en som ska köra runt mej på dans:)...Ringde en sväng till Kricko idag också va ju tvungen att kolla hur hon hade det på Smögen o det va toppen sa hon....när vi satt o pratade i telefon så ringde det hos henne o vi la på....efter en stund ringde hon upp o va jätte glad...Hon hade fått jobb o skulle börja jobba om några dagar....Grattis till det....
Nehej nu ska jag packa ihop en liten väska för imorgon bitti ska vi åka till Skara sommarland...ska bli kul vi ska träffas på macken 4 familjer sen bär det av o gissa om jag ska åka frittfall....jag älskar sånt....Kram o Godnatt....

Inga kommentarer: