torsdag 31 juli 2008

Stadsfesten Örebro.

Ja igår jobbade jag först hela dagen sen vid 6 tiden kom Sandra ut för efter jobbet skulle vi ju åka på stadsfesten o dansa till Highlights....O shit va dom är bra har ju bara varit på dom ett par gånger förut men gillar dom jättemycket..han sjunger ju en låt som jag älskar....Lady in red...då tänker man tillbaka på ungdomens dagar när man stod på nåt disco o dansa tryckare..haha..men den är jätte bra...dansade inte mycket igår va uppe en vända med en kille jag känner igen annars satt vi så bra där o bara lyssnade o titta på fyllon för det fanns det gott om...vid 12 tiden va det slut så då skjutsade jag hem Sandra o sen va det raka spåret till sängen..idag har jag jobbat hela dan o pratade nyss med Sandra som va på stadsfesten idag igen...:)imorgon är jag ledig o då ska jag o Anna o barna åka till paradiset igen Unden....hörde ryktas idag att det va vattenloppor där men det hoppas jag vi slipper....eller också är vi helt prickiga imorgon kväll....Kram o Godnatt...

Inga kommentarer: