tisdag 15 juli 2008

Malung


Ja då va man hemma igen...det går fort när man har kul...I söndags plockade jag upp tjejerna efter vägen så bar det av mot Malung....Vi gjorde ett litet stopp i Vansbro o drack kaffe o så....väl framme packade vi in oss i vårt lyxiga rum....hmm det är allt lite halvskabbigt men det funkar....tak över huvudet o nära till dansen...
Anette o Veronika o dom va redan på plats när vi kom så vi pratde lite med dom o sen började det bli dags för duschen...Drack några öl o lite cider o gjorde oss lite snygga sen for vi in på dansen....Första dagen va det Date o Casanovas som spela o det va riktigt bra....va länge sen jag hörde Date tror det va förra året i Malung o det va så kul o se dom igen 2 nya killar i bandet o dom va så där bra som jag kommer ihåg dom..Casanovas tycker jag ju alltid är bra o det va dom nu också.....träffade mycket folk man känner igen o det är alltid kul...öltältet fick sej också en påhälsning av oss...men allt roliga har sitt slut så framåt natta va det dags att gå hem till sitt rum o slockna som en stock.....
Som vanligt va jag uppe i tid...har ju svårt för att sova länge o borta går inte alls....efter dusch o grejer gick vi fram på stan o käkade o titta lite i tälten.....ganska mycket folk o så hade dom uppträdanden o grejer...vi tog en sväng till bolaget o fyllde på med lite cider o så hem o fixa sej igen.....
Kväll nummer två va lika kul den...fast jag va bra seg kändes som jag skulle velat lagt mej vi 11 tiden men sen kom man igång igen....Kindbergs o Arvingarna på en bana o Streapler o Flamingo på den andra....det va nog där vi va mest va även ner o tittade på Highlights som jag bara varit på en gång förut ....dom va jättebra o vi sa att dom får vi nog åka på flera gånger.....dom avslutade kvällen med Lady in Red som är så bra...tjejerna parta vidare o jag va så trött så jag gick hem....
Idag hade vi den långa färden hem igen.....längtade sååå efter barna o det visste jag att jag skulle göra 2 dagar är nog....Tjejerna hade velat stanna längre det va första gången för dom o dom tyckte det va toppen....innan vi for hem så åkte vi ut till Kindbergs festen o tittade där va det full gång med lekar o grejer o dom skulle hålla på hela dagen....det kanske blir till att tänka på till nästa år....Jättekul har det varit o snart börjar man längta tillbaka men nu längtar jag till min säng....Kram o sovgott....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo jag antog att ni hade kul :)AJ

Mitt vita staket sa...

Hej...ja visst va det kul allt sandra va i god form som du ser...:)Kram o hoppas det gick bra att jobba:)