söndag 20 juli 2008

Söndag kväll..jobbat hela dagen o sen åkte jag till Örebro o hämtade barnen som hade varit hos farfar o Gunilla...dom ville inte följa med hem när jag kom så kul hade dom det...farfar hade tagit med dom till Stadsparken o så hade dom varit uppe på svampen o käkat glass...dom hade 2 hinkar med hallon o vinbär med sej hem som dom hade plockat hos dom...mysig dag har dom haft o Rasmus han sa när vi kom hem....Kan inte vi få åka till farfar imorgon igen fast vi inte behöver...så det får väl bli snart igen...jag hade på förslag att dom skulle flytta närmare oss mot Kumla men det va dom väl inte så sugna på..:)...har beställt ett par skor till mej på nätet idag också från http://www.vagabond.com/ så nu väntar man med spänning på posten...Jag tror att dom senaste 10 par skorna jag köpt kommer därifrån o tänk nu släpper dom väl snart alla stövlar också...älskar stövlar längtar till man får hoppa i ett par snart....nej nu är det dags att ta tvätten o sen blir det sängen....Funderade också på om vi skulle följa med Fam Major till Skara sommarland på torsdag...dom har ju lovat fint väder då...vi brukar ju alltid semestra ihop vi men i år fick ju tydligen Anna o jag jobba hela sommarn..:(...ja undra var vi ska åka när vi jobbat färdigt..:)...undrar också om det inte är dags för våran lilla tjejträff snart vems tur det nu var....inte min hoppas jag...Nej Kram o Godnatt...

Inga kommentarer: