fredag 11 juli 2008

Mera Norge...


Ja då har man jobbat idag men idag va det riktigt kul....mycket turister o köpglada norrmän dom bara handlar allt möjligt o tycker allt är billigt kul o det är ju roligt o se lite annat folk på centrat....många av dom som går där resten av året ser man ju ganska ofta...
Vi har också beställt en sååå fin cykel o en stor paviljong som är tänkt att vi ska ha i våran nya butik i skylten....va ju tvungen att packa upp den o titta hur den såg ut o va jag ångra att jag inte tog 2...en sån måste jag ju bara ha hemma o det va det visst fler som ville....jättemånga har varit fram o klämt o känt på den o undrat va den kosta...hade jag vetat det hade jag tagit hem fler....men sånt vet man aldrig ska kolla om det finns några kvar...Simone kom en sväng med barna o vi åt lite mc o drack lite kaffe...Imorgon ska jag jobba igen o ska försöka se om jag hittar nåt att ha på mej till Malung...tycker inte det finns någe fint i affärerna eller också kanske det är så att det inte passar på mej...:)men man sätter ju inte direkt på sej vad som helst...det finns det andra som gör.....Hittade ett par fina jeans men 1200 kr nja o så behöver jag egentligen inga för jag kollade igår o hade typ 11 par...men känner jag mej rätt så.....är dom snart nog mina..nej nu har jag lovat farmor o åka o släppa ut hennes hundar så det är väl bäst o göra det då så dom får pinka av sej för natten....
Kram...

Inga kommentarer: