måndag 21 juli 2008

Sällskap

Idag har jag haft sällskap av Simone hela dagen på jobbet...toppen....Vi hann både med o luncha o fika ett par gånger...Vi skulle vara nyttiga o äta varsin sallad o sen efter en timme tog vi varsin bakelse...hmm..men va gör väl det vi är så smala o fina ändå:)...Hittade också ett skåp i affären som skulle passa i deras rum....så det började vi o kånka runt med...herregud innan vi fick på det på en vagn...snortungt va det o så skulle hon ha in det i bilen men hon hitta nån villig karl på parkeringen som hjälpte henne....När hon skulle ut o mäta om skåpet skulle gå in så ringde hon in till mej o sa....men herregud nån har tagit bilen jag hittar den inte...hon for runt på parkeringen o leta o visst stod han ju där.....lite snurrig tror ja...:)
Annars har vi mest stått o spidit våra miljonplaner idag...o ja kanske nångång..*asg*
Ringde en sväng till Malin också o kollade hur dom hade det på Öland...o det va toppen sa hon ring på fredag får du se då längtar jag väl hem...Sol hade dom o badat hade dom gjort dom har ju bara varit borta en dag...
Jag gillar ju o möblera om som ni vet så idag när jag kom hem så sa jag till Tobbe att jag kommit på en ide....Vi tar bort vårat matrum o gör om det till lite allrum till barna så dom kan ha sina spel o soffor o allt det där....men nej han såga min ide direkt...ska nog försöka övertala han bara han får smälta det där lite.....för han vet väl att det för med sej en massa arbete....
Nej nu är det dags för sängen för imorgon ska man jobba hela dagen....undra just om man får någe fika främmande imorgon....vore ju trevligt..Kram o godnatt...
Skickade föresten ut resten av familjen att plocka svamp idag...läste imorse att Bert Karlsson hittat så mycket....men dom hitta ingen...det är en riktig svampgubbe den där Bert...Natti..

Inga kommentarer: