lördag 12 juli 2008

Kaos..

Oj oj nu ska vi snart åka till Malung så då tänkte jag det va nog bäst att börja packa....herregud allt ligger på sängen o jag vet inte ett dugg vad jag ska ha...kan inte packa ner allt för då skulle vi behöva ha släp med oss.....snälla Sandra kom ut till jobbet idag så jag kunde springa runt ett varv med Simone o se om vi kunde hitta nåt...men nej ett linne skitkul för det har man ju inte så det räcker....jag som hade tänkt hitta en klänning eller nåt men det får bli jeans som vanligt...bilen är lagad tror vi o vi tror det håller ända upp annars får vi lifta med nån efter vägen för upp ska vi....Sandra o dom är på parken idag på kindbergs dom kunde inte hålla sej:)...men kl 9 ska dom stå pigga o glada o vänta på mej för kvart i rivstartar jag från gården...Usch det är inte bara kul att åka bort det är jobbigt att vara ifrån barna också...jag klarar max 2 nätter skulle vara borta 3 då svärmora o jag va till malung för 3 år sen men det fick bli tåget efter 2 dagar då hade jag fått nog o grina en skvätt när jag äntligen fick se dom igen....så kan det va tror att jag är den där lite känsliga typen för jag kan nog grina för det mesta...Men kul ska det bli o Agneta ska jobba mina dagar innan hon går på semester på onsdag o då vet ni ju vem som får jobba varje dag i typ 3 veckor...puuuh...Tack Agneta att du kunde vänta några dagar....Ska bli så kul o se Date igen också det är ett år sen jag såg dom sist o så Streaplers gubbarna också...det har blivit dåligt med dom ett tag men det får bli ändring på det nu....Nehej nu ska jag laga lite mat o packa färdigt....Kram...

Inga kommentarer: