torsdag 10 juli 2008

Kumlasjön

Sol så skönt...Ringde brorsan imorse o bestämde att vi skulle åka till Kumlasjön men det va inte mycket till sol när jag gick upp imorse men vid 10 började det bli bättre...när vi kom dit va det bara 2 familjer som hade tagit sej ner annars brukar det vara helt tjockt med folk...men det trilla in fler o fler...Sanny kom ner också och lekte med Rasmus Simone o dom skulle hålla på i huset...På eftermiddan kom Dajja ner med Alfred o Anton också så det va full rulle...
Vid halv 5 tiden började vi tänka på hemfärden....när vi kom hem vart jag så där sugen på att plocka kantareller igen så jag o barna stack till skogs o idag hittade vi faktiskt några stycken....mmm jag älska kantareller så ikväll ska jag steka dom o lägga på macka...
Nu börjar jag längta till Malung också ska bli så kul....vi åker på söndag morgon o nu hoppas man ju på fint väder också....Prata med Sandra förut o hon hade full koll på vad hon skulle ha på sej o allt o nya skor hade hon köpt....Herregud jag är rutten på sånt kommer på typ 10 minuter innan jag ska iväg vad jag ska ha...ska väl rota fram nåt gammalt skit...Nej nu ska här stekas kantareller o så ska det jobbas fredag o lördag....puhhh hela dagarna...Kram..

Inga kommentarer: